Jak dodać nowy folder w panelu nawigacyjnym w Outlook 2016

Jak dodać nowy folder w panelu nawigacyjnym w Outlook 2016

Autor: Damian Więcławek

Opublikowano: 4/17/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3984

Tworzenie nowych folderów w skrzynce pocztowej może być bardzo przydatne, jeżeli domyślne foldery w skrzynce nie wystarczają. Każdą wiadomość możemy poddać innej regule, np. przenoszącej wiadomość od rodziny do folderu rodzina. Jak więc utworzyć nowe foldery? W tej poradzie to pokażemy.

  1. Na początek, na liście folderów, klikamy nazwę naszego konta pocztowego prawym przyciskiem myszy.
  2. jak dodać folder

  3. Następnie z wyświetlonego menu wybieramy Nowy folder.
  4. Ostatnią czynnością jest wpisanie nazwy nowego folderu i zatwierdzenie jej klawiszem Enter.

Tworzenie folderów jest bardzo proste i szybkie. Dzięki nim zachowujemy porządek w wiadomościach.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia