Menu kategorii
  • Jak dodać nowy folder w panelu nawigacyjnym w Outlook 2016

    Jak dodać nowy folder w panelu nawigacyjnym w Outlook 2016

     Damian Więcławek
    Damian Więcławek
    00:00
    17.04.2017
    2559 wyświetleń

    Tworzenie nowych folderów w skrzynce pocztowej może być bardzo przydatne, jeżeli domyślne foldery w skrzynce nie wystarczają. Każdą wiadomość możemy poddać innej regule, np. przenoszącej wiadomość od rodziny do folderu rodzina. Jak więc utworzyć nowe foldery? W tej poradzie to pokażemy.

    1. Na początek, na liście folderów, klikamy nazwę naszego konta pocztowego prawym przyciskiem myszy.
    2. jak dodać folder

    3. Następnie z wyświetlonego menu wybieramy Nowy folder.
    4. Ostatnią czynnością jest wpisanie nazwy nowego folderu i zatwierdzenie jej klawiszem Enter.

    Tworzenie folderów jest bardzo proste i szybkie. Dzięki nim zachowujemy porządek w wiadomościach.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Outlook 2016