Dodajemy notatki zespołowe

Dodajemy notatki zespołowe

 Łukasz Klimkiewicz
Łukasz Klimkiewicz
00:00
11.11.2017
0 komentarzy
577 wyświetleń

Notatki w witrynie zespołu Microsoft Teams to jedna z metod wymiany informacji między pracownikami. Notes ten bazuje na aplikacji Microsoft OneNote będącej częścią pakietu Microsoft Office 2016 i Office 365. W tym poradniku omówimy pracę z notesem w witrynie zespołu Microsoft Teams.

Dostęp do modułu notatek uzyskujemy zaraz po utworzeniu witryny zespołu, a karta przenosząca nas do OneNote dostępna jest w panelu nawigacyjnym witryny i żeby otworzyć moduł, klikamy element Notatki.

Panel nawigacyjny witryny zespołu

W związku z tym, że notes w Microsoft Teams oparty jest na aplikacji OneNote, uzyskujemy dostęp do tych samych funkcji i elementów, jak w programie klasycznym. W górnej części pola notesu wprowadzamy jego tytuł, a poniżej – w dowolnym miejscu – możemy tworzyć notatki.

Karta z notesem OneNote

Notes w Microsoft Teams przeznaczony jest do pracy zespołowej, więc oczywiście do konkretnego notesu nowe informacje mogą wprowadzać nasi współpracownicy w czasie rzeczywistym. Każda nowa notatka dodana przez kolegę z zespołu jest dodatkowo oznaczana jego inicjałami. Dzięki temu bez problemu zorientujemy się, kto wprowadził nową zawartość.

Treść zapisana w notesie

W notesie witryny zespołu możemy korzystać też z paneli narzędziowych. W panelu Narzędzia główne dostępne są podstawowe funkcje formatowania tekstu i stylów nagłówków oraz narzędzie sprawdzające błędy pisowni.

Panel Narzędzia główne

Panel Wstawianie zawiera opcje umożliwiające utworzenie nowych stron oraz sekcji, wstawienie tabeli, obrazów, załączników plików, odnośników, a także funkcję nagrywania dźwięków.

Panel narzędziowy 'Wstawianie'

Poza tym dostępne są również opcje drukowania notesu i otwarcia trybu edycji w zewnętrznej aplikacji Microsoft OneNote.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Teams

Komentarze

Skomentuj

Autor