Atrakcyjna oferta Office 365 dla polskich firm

Atrakcyjna oferta Office 365 dla polskich firm

Autor: CentrumXP

Opublikowano: 9/2/2014, 7:02 PM

Liczba odsłon: 2583

Od 1 września br. Microsoft oferuje licencje na pakiet Office 365 o 20% taniej. Ponadto, klienci kupując produkt wraz ze szkoleniem online przygotowanym przez Onex Group, otrzymają dodatkowe 15% zniżki. Specjalna oferta jest skierowana do polskich firm zatrudniających od 1 do 250 pracowników.

Office 365, oferowany przez firmę Microsoft, to produkt łączący w sobie tradycyjny pakiet biurowy Office 2013 ProPlus oraz usługi „w chmurze”, które razem integrując się pozwalają nawet najmniejszym firmom uzyskać niespotykane dotąd korzyści z wykorzystania IT, ułatwić zespołową pracę oraz znacznie zwiększyć mobilność i produktywność pracowników – mówi Jakub Hryciuk, dyrektor zarządzający Onex Group.

Onex Group, będący złotym partnerem Microsoft, klientom, którzy zakupią licencję na Office 365 wraz z dedykowanym szkoleniem online, oferuje dodatkowe 15% zniżki na pakiet. Takie szkolenie składa się z ponad 70 interaktywnych filmów pomagających każdemu pracownikom w łatwy sposób rozpocząć pracę, poznać i w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje Office 365 – wyjaśnia Jakub Hryciuk.

Koszt pojedynczej licencji na MS Office 365 wynosi 439 zł netto, a przy jednoczesnym zakupie szkolenia online to już tylko 373,15 zł netto. Warto podkreślić, że zakup jednej licencji umożliwia instalację pakietu Office aż na 5 urządzeniach.

Promocja obowiązuje od 1 do 30 września br. i jest oferowana przez wybranych partnerów Microsoft, m.in. przez Onex Group. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.Promocja.office-365.pl.

Wybrane usługi pakietu MS Office 365:

  • OneDrive for Business: wirtualny dysk będący częścią Office 365 pozwala każdemu pracownikowi na przechowywanie aż 1 terabajta danych. Integracja usług w chmurze ze stacjonarnym pakietem Office 2013 umożliwia m.in. pracę kilku osób nad jednym dokumentem Word w tym samym czasie. Dzięki Office Online użytkownicy uzyskują dostęp do odczytu i edycji firmowych plików Word, Excel i PowerPoint z dowolnego komputera wyposażonego w przeglądarkę internetową, bez konieczności instalacji pakietu Office.
  • Office 2013 ProPlus: stacjonarny pakiet MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access, Lync, OneNote, Publisher.

  • Skrzynka e-mail: o pojemności 50 GB z możliwością konfiguracji własnej domeny oraz automatyczną synchronizacją poczty, kontaktów, zadań i kalendarza.
  • SharePoint Online: portal pracy grupowej, który umożliwia edycję plików Office bezpośrednio przez przeglądarkę Internetową, bez koniczności pobierania ich na lokalny komputer oraz umożliwiający pracę nad jednym dokumentem przez kilka osób.
  • Lync Online: komunikator biznesowy działających na podobnych zasadach, co popularny Skype, tylko z funkcjami przydatnymi w firmie, umożliwiającymi przeprowadzenie wideokonferencji czy dzielnie pulpitu.
  • Yammer: umożliwia stworzenie firmowego portalu skocznościowego na kształt Facebooka.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia