

Adobe, Microsoft i LinkedIn łączą siły, by wspomóc marketingowców
Trzej giganci połączyli siły, aby dać marketingowcom bardziej efektywne sposoby docierania do potencjalnych klientów. Ogłoszenie nowej współpracy miało miejsce na Adobe Summit 2019. Ma ona na celu wspomaganie account-based marketingu, tj. marketingu kierowanego do klientów firmy. Poprzez udostępnienie możliwości marketingowych LinkedIn dla użytkowników Adobe Experience Cloud partnerzy chcą dać im łatwy sposób identyfikowania i docierania do właściwych odbiorców ze swoimi treściami, co ostatecznie ma pomóc w poprawie skuteczności kampanii.
Swoją długoletnią współpracę rozszerzają również Microsoft i Adobe. Łączą oni kluczowe źródła danych, by wspomóc marketingowców B2B. Integracje te - jak wylicza Adobe - mają przede wszystkim umożliwić:
- Osiąganie głębszego, natychmiastowego zrozumienia targetowanych klientów: zespoły marketingu i sprzedaży będą mogły korzystać z danych z Marketo Engage oraz Microsoft Dynamics 365 for Sales, by osiągać lepsze wglądy w indywidualne role, wpływy i preferencje.
- Efektywniejsze targetowanie dzięki bogatszym profilom klientów: profilowanie klientów w Marketo Engage łączy modelowanie predyktywne i automatyzację w pojedynczym rozwiązaniu ABX, pomagającym marketingowcom w ciągu paru minut zidentyfikować najlepiej pasujących klientów spośród 25 milionów firm.
- Większą precyzję w kampaniach people-based marketingowych: Adobe Audience Manager umożliwi zespolenie danych odbiorców, by wspomagać kampanie na LinkedIn i innych kanałach.