Szkocka kampania społeczna na Xboksy 360

Szkocka kampania społeczna na Xboksy 360

Autor: Adam Stępień

Opublikowano: 12/25/2007, 11:42 AM

Liczba odsłon: 2329

"Piłeś, nie jedź" - proste hasło, a wciąż nie trafia do głów wielu lekkomyślnych kierowców. W walce z tragicznymi statystykami wypadków, rząd Szkocji postanowił rozpocząć kampanię społeczną przeciwko pijanym kierowcom za pośrednictwem Xbox LIVE.

Jak donosi BBC, władze Szkocji mają zamiar wydać 10 tys. funtów na nową kampanię społeczną. Będzie ona promowała "trzeźwą" jazdę. I nie miałoby to nic wspólnego z grami, gdyby plakaty i billboardy nie miały pojawić się w... grach na Xboksa 360. Napisy ostrzegające o skutkach jazdy na tzw. "podwójnym gazie" będą widoczne podczas sieciowej gry w Need for Speed: Carbon, Project Gotham Racing 4 i Pro Evolution Soccer 2008. Jeżeli ten, na razie próbny, program powiedzie się, można spodziewać się jego dalszego rozwoju w przyszłości.

"Statystyki pokazują, że śmierć na drogach ponoszą głównie młodzi ludzie, a liczby te wciąż rosną. To oznacza, że musimy szukać nowych dróg przekazywania informacji o bezpiecznej jeździe. To jest właśnie ten rodzaj inicjatywy, którego powinniśmy spróbować. To jest coś nowego, z dala od tradycyjnych metod, jakich używaliśmy do tej pory. Wierzę, że to jest właśnie to, co powinniśmy zrobić, aby uchronić szkockie rodziny przed bólem po stracie kogoś bliskiego" - powiedział tamtejszy minister transportu, Stewart Stevenson.

Źródło: http://www.gram.pl/news_9AzqGe7_Wladze_Szkocji_rozpoczna_kampanie_spoleczna_na_X360.html

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia