Microsoft nadal nie komentuje sprzedaży tabletów Surface. Jednak zdaniem analityków sprzedaż tych urządzeń utrzymuje się na względnie wysokim poziomie.
Phil Winslow, analityk Credit Suisse, przekonuje, że jego firma dzwoniła lub odwiedziła wszystkie lokalne sklepy Microsoft. Jego zdaniem zainteresowanie tabletami Surface wcale nie słabnie, mimo, że od premiery urządzenia minęło już kilkanaście dni. "Sprzedaż była stabilna, liczba klientów powyżej średniej, a dostawy uzupełniające asortyment konsekwentne" - mówi Winslow. Dodał także, że w całym okresie sprzedaży było tylko kilka zwrotów, spowodowanych głównie niekompatybilnością urządzenia ze starszymi aplikacjami.
Również Brendan Barnicle z Pacific Crest dokonał podobnej analizy. Jego zdaniem sprzedaż tabletów Microsoftu jest, jak to określił, "silna". Dodał także, że każdy ze sklepów co najmniej raz musiał uzupełnić swój asortyment. Pierwsze kilkanaście dni po premierze jest niewątpliwym sukcesem Microsoftu. Czas pokaże, czy zainteresowanie tabletami korporacji utrzyma się na podobnym poziomie w nadchodzącym okresie świątecznym.