Problem ze Sklepem w Windows Phone rozwiązany

Problem ze Sklepem w Windows Phone rozwiązany

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 3/6/2018, 6:41 PM

Liczba odsłon: 3443

W zeszły weekend użytkownicy Windows Phone 8.1 zaczęli doświadczać niepokojącego problemu ze Sklepem, z którego nie byli w stanie pobierać aplikacji, a Sklep zwracał błąd 80070020. Problem można było tymczasowo obejść, ale takiej potrzeby już nie ma, ponieważ Microsoft naprawił już, co trzeba. Niezgodność występowała po stronie serwera, dlatego użytkownicy nie muszą pobierać żadnych poprawek.

Windows Phone 8.1

Trapiący użytkowników "Mobilnych Okienek" błąd 80070020 występował już w przeszłości kilkukrotnie. Gdy wyłonił się znów parę dni temu, użytkownicy mogli wprawdzie zmienić w telefonie datę na 3 grudnia 2017 roku, by tymczasowo obejść problem, ale z drugiej strony przez takie kombinację nie możemy przecież szybko sprawdzać bieżącej daty. Tak czy inaczej problem doczekał się rozwiązania. Okazuje się, że Microsoft zapomniał odnowić certyfikatu SSL na serwerze, co w rezultacie doprowadziło do problemów ze Sklepem. Usterka doczekała się naprawy i wszystko powinno już działać bezawaryjnie.

O naprawionym certyfikacie poinformował na Twitterze jeden z deweloperów platformy Windows, Martin Suchan. Cóż, jeden problem mniej. Teraz użytkownicy Windows Phone 8.1 mogą spać spokojniej, zarówno pobierając aplikacje ze Sklepu, jak i sprawdzając datę.

Źródło: https://mspoweruser.com/microsoft-fixes-windows-phone-store-error/

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia