Z informacji oficjalnie podanych przez Robbiego Bacha - szefa Microsoft Entertainment and Devices Division – wynika, iż koncern sprzedał już ponad milion swoich multimedialnych odtwarzaczy Zune.
Rankingi przeprowadzone przez różne amerykańskie firmy mówią, iż w Stanach Zjednoczonych, Zune zdobył 10% rynku przenośnych odtwarzaczy multimedialnych. Warto dodać także, że sprzedanie milionowego produktu zajęło Microsoftowi 6 miesięcy, a np. konkurencyjny iPod firmy Apple osiągnął takie wyniki dopiero po kilkunastu miesiącach.
Wiadomo także, że na chwilę obecną Microsoft nie będzie rywalizował z firmą Apple na rynku telefonii komórkowych, jak wiadomo firma Steve'a Joba wprowadza do sprzedaży iPhone`a i jak stwierdził Bach, korporacja na razie skupia się na współpracy z producentami sprzętu, a sama nie zamierza wprowadzić w najbliższej przyszłości na rynek sprzętu oznaczonego logiem Microsoftu.