Okres od czerwca do października jest dla Microsoftu bardzo pracowity. Firma promowała swoje produkty na targach E3, Comic-con, GameStop, Gamescome i PAX Prime. Teraz przyszedł czas na podróż do Japonii i przekonanie tamtejszego rynku do konsoli Xbox One.
W ubiegłym roku stoiska Microsoftu można było znaleźć tylko na dwóch imprezach - PAX Prime i oczywiście E3. Firma z Redmond odpuściła m.in. Tokio Game Show i skupiła się na promowaniu Windows 8, Windows Phone 8 i Windows RT na mniejszych pokazach i zacieśniała współpracę ze sprzedawcami.
Teraz w związku ze zbliżającą się premierą konsoli Xbox One Microsoft był i jest obecny na największych targach poświęconym grom wideo. Firma z konsolą Xbox One i starszym Xboksem 360 pojawi się również na tegorocznym Tokio Game Show. Japońscy gracze nie są przekonani do produktów Microsoftu i ich najczęstszym wyborem są rodzime konsole Sony i Nintendo. Dlatego też amerykański gigant musi wysłać do Japonii swoich najlepszych specjalistów od marketingu, aby promocja Xbox One była jak najlepsza. Microsoft zapowiedział, że na targach zaprezentuje możliwości konsoli z grami FIFA 14, Forza 5, Ryse, Max: The Curse of Brotherhood, Killer Instinct, Titanfall i Kinect Sports Rivals.
Można się też spodziewać, że podczas targów w Tokio Microsoft ogłosi datę premiery Xbox One w Azji. Sony już wcześniej oświadczyło, że PlayStation 4 pojawi się tam 22 lutego przyszłego roku.