Microsoft a GTA IV - ciąg dalszy

Microsoft a GTA IV - ciąg dalszy

Autor: Adam Stępień

Opublikowano: 4/12/2008, 8:53 PM

Liczba odsłon: 2549

Kampania reklamowa Grand Theft Auto IV w prasie ruszyła. Czyżby i to było elementem sławetnego zakupu dokonanego przez Microsoft i dotyczącego dodatkowej zawartości dla wersji Xboksowej tej gry?

W czerwcu informowaliśmy, że Microsoft wyciągnął z portmonetki aż 50 milionów USD i przekazał je studiu Rockstar w zamian za dodatkową zawartość dla GTA IV. Wtedy mówiono o dwóch "epizodach", jednak w zeszłym miesiącu ujawniono, iż będą to tak naprawdę poboczne misje, które rozpoczyna się przez telefon. Trzeba przyznać, że nie jest to zbyt opłacalny zakup za aż 50 milionów USD. Dziś do całej tej układanki można dołożyć jeszcze jeden element - reklamy Grand Theft Auto IV. Serwis DarkZero.co.uk opublikował zdjęcie jednej z prasowych reklam tej gry i, co się rzuca w oczy, nie ma w niej ani jednej wzmianki o wersji na PlayStation 3. Zero. Tak, jakby najnowsza produkcja Rockstara wychodziła jedynie na konsolę Microsoftu. Do tego dochodzi wzmianka o dodatkowej i ekskluzywnej zawartości dla Xboksa 360, która będzie miała swoją premierę już tej jesieni.

Czyżby te 50 milionów USD nie pokrywało jedynie rachunku za "DLC", ale także opłatę za wyłączność w kampaniach reklamowych? Jeżeli tak, czas zacząć bać się Michaela Pachtera, bowiem to rzeczywiście może znacząco przechylić bilans sprzedaży na korzyść giganta z Redmond (tak jak przewidział to M.P.).

Źródło: http://www.gram.pl/news_6wTjHe5_Chyba_juz_wiadomo_na_co_jeszcze_poszlo_te_50_milionow_USD_Microsoftu.html

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia