"Nie wierzę, że cięcia cenowe, których dokonały obie firmy wpłyną na długoterminową dynamikę rynku. Zwyczajowo obserwujemy dwutygodniowy wzrost zainteresowania i sprzedaży, po którym sytuacja wraca do tej sprzed obniżki. Sądzę jednak, że niższe ceny skuszą do zakupów osoby, którym nie odpowiadała poprzednia polityka cenowa. Jednak z naszej strony będziemy się skupiać na dalszym dodawaniu wartościowych tytułów, w tym na wyłączność, aby to właśnie konsola Xbox 360 stała się naturalnym wyborem konsumentów." Wypowiedzi Greenberga odnoszą się do wprowadzonej przez Sony obniżki ceny PlayStation 3, która miała miejsce w chwili wprowadzenia na rynek wersji Slim. Równocześnie swoją obniżkę przeprowadził Microsoft wycofując przy okazji z rynku model konsoli zwany Premium. W przypadku Sony nowy model konsoli i obniżka cen zaowocowały 999% wzrostem sprzedaży w samej tylko Wielkiej Brytanii. Konsola Microsoftu zanotowała zdecydowanie mniejszy, ale i tak zauważalny skok sprzedaży o 43%.
Dotychczas to Microsoft rozdawał karty w ilości tytułów na wyłączność. Jednak ten sezon świąteczny może należeć już do Sony, któremu szykuje się bardzo mocny zawodnik w postaci Uncharted 2. Na horyzoncie widać też więcej mocnych tytułów. Jednak jakby nie patrzeć na rywalizację platform Sony i Microsoftu, to i tak święta będą należeć do Nintendo.