Dynamics CRM to biznesowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, które wpływa na wzrost wydajności sprzedaży i skuteczność marketingu dzięki informacjom z portali społecznościowych, analizom biznesowym i zarządzaniu kampaniami w chmurze, lokalnie lub w modelu hybrydowym. Podczas dzisiejszej konferencji Convergence 2015 w Barcelonie odbyła się prezentacja najnowszej wersji pakietu, który jest już dostępny na całym świecie.
Jujhar Singh, główny menadżer w Microsoft Dynamics CRM, opisuje nowe wydawnictwo jako "ogromny skok naprzód". Dynamics CRM 2016 jest dostępny zarówno online, jak i w opcji na żądanie na 130 rynkach i w 44 wersjach językowych. Priorytetowe założenia najnowszej wersji pakietu mają za zadanie "umożliwienie organizacjom personalizacji doświadczeń klienta - angażowanie klientów we właściwym czasie, właściwym miejscu i z właściwym contentem; by dać im narzędzia, dzięki którym staną się bardziej proaktywni i umocnić ich inteligencją, zdolną prognozować trendy i identyfikować modele - by znać potrzeby klienta, zanim on sam je pozna" - mówi Singh.
Na blogu Microsoft Dynamics możemy przeczytać o trzech kategoriach, które otrzymały najbardziej znaczące uaktualnienia:
- Produktywność - z możliwości CRM 2016 można bez przeszkód korzystać z poziomu oprogramowania produktywnego, wliczając w to Office 365. Wbudowane funkcje CRM znajdziemy w aplikacjach i usługach Outlook, Excel, Word, SharePoint, Office 365 Groups i OneDrive dla Firm.
- Mobilność - CRM 2016 oferuje pełen zakres funkcjonalności offline dla teefonów i tabletów, możliwość tworzenia aplikacji mobilnych w oparciu o zadania, funkcję Mobile Application Management z Microsoft Intune i nową generację integracji z Cortaną, która obsługuje dane z zakresu sprzedaży, kont, umów i mobilnego marketingu z opcjami SMS, dostępnymi w wybranych regionach. Cortana Analytics Suite otrzyma dalsze rozszerzenia.
- Zunifikowany serwis: CRM 2016 oferuje jedno zunifikowane rozwiązanie dla obsługi klienta w scenariuszach samoobsługi, obsługi z udziałem agenta i obsługi w terenie.
Więcej informacji znajdziemy na stronie Microsoft Dynamics CRM: Business & Social Intelligence.