Po prezentacjach Abolade'a Gbadegesina miejsce na scenię zajął Terry Myerson, EVP działu Windows & Devices, który rozwija kolejny aspekt Fall Creators Update, o którym mówił dziś na początku. Chodzi o nieprzerwane dostarczanie aplikacji w Sklepie Windows. Już na wstępie pada pierwsza ważna zapowiedź - pełne możliwości UWP w Visual Studio Mobile Center jesienią tego roku. W ich skład wchodzi zautomatyzowane wsparcie dla kompilacji dla całej palety urządzeń z Windows i chmury testowej.
Wsparcie to oznacza możliwość budowania aplikacji i przeprowadzania testów w chmurze pod kątem różnych urządzeń za pomocą jednego kliknięcia. Chmura testowa pozwoli nie tylko zobaczyć podgląd aplikacji na ekranie urządzenia, ale też wykrywać problemy i błędy. Gdy build zaspokaja nasze oczekiwania, możemy automatycznie przesłać aktualizację do Sklepu Windows.
Terry przypomina o zapowiedzianym na początku tego miesiąca Windows 10 S oraz o aplikacji Spotify, która niebawem zagości w Sklepie Windows. To jednak nie koniec! W Sklepie Windows pojawi się oficjalna aplikacja iTunes! Ta zapowiedź została nagrodzona gromkimi brawami. Cóż, tego nikt się nie spodziewał! Użytkownicy Windows 10 i Windows 10 S otrzymają pełne wsparcie platformy iTunes, wliczając w to Apple Music i iPhone'a. Swój debiut w Sklepie Windows zaliczy też SAP Digital Boardroom.
Na scenę zaproszono Andy'ego Motta z Autodesk, który opowiada o tym, dlaczego jego firma zdecydowała się umieścić Autodesk SketchBook w Sklepie Windows. Stworzenie aplikacji UWP pozwoliło deweloperowi nie tylko zyskać wsparcie dla takich urządzeń, jak Surface Pen czy Surface Dial, ale również dotrzeć do większego grona użytkowników z różnych środowisk.
Kolejnym plusem jest osiągnięcie o 35% lepszej sprzedaży w perspektywie miesięcznej, a subskrypcje ze Sklepu Windows przebiły jakąkolwiek inną platformę dystrybucji. Autodesk zamierza w najbliższym czasie rozszerzyć swoją ofertę o wsparcie dla Windows Mixed Reality.