Bing frontem do klienta na Black Friday

Bing frontem do klienta na Black Friday

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 11/19/2018, 3:42 PM

Liczba odsłon: 790

Już w najbliższy piątek setki tysięcy ludzi wpadnie w szał zakupów. Nadchodzi Black Friday, czyli dzień największych wyprzedaży w roku. Oprócz sklepów stacjonarnych klienci będą szturmować również sklepy internetowe. Microsoft wie, że robienie zakupów to zadanie, które wymaga zaawansowanych narzędzi, mających wspomóc klientów w wyborze produktów i znalezieniu jak najlepszej oferty. Tym samym firma przedstawia nowe funkcje wyszukiwarki Bing.

Na czas Black Friday wyszukiwarka Bing zostanie wyposażona w interaktywne infografiki, które będą przypominać drukowane gazetki promocyjne, jakie często spotykamy w naszych skrzynkach na listy. Te infografiki będą skategoryzowane pod kątem interesujących nas sklepów lub przedmiotów i pomogą nam znaleźć najtańszą ofertę. Gazetki będą zawierać też dodatkowe informacje, takie jak czas trwania promocji, dostępność, lokalizacje najbliższych sklepów czy propozycje ofert związanych z oglądanym produktem.

Statystyki mówią, że w Black Friday klienci kupują głównie elektronikę. Tym samym Microsoft wyszedł naprzeciw poszukującym smartfonów lub laptopów i wyposażył swoją wyszukiwarkę w odpowiednie funkcje. Zaktualizowany Bing będzie porównywał wskazane modele telefonów, podając ich szczegółową specyfikację i najważniejsze cechy. To samo będzie dotyczyło laptopów i tabletów.

Black Friday to właściwie początek wyprzedaży związanych ze świątecznym okresem roku. Microsoft podaje, że aktualnie wprowadzane nowe funkcje Bing to dopiero początek, a kolejne nowe usprawnienia dla zwolenników internetowych zakupów będą udostępniane w najbliższych tygodniach.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia