Adobe, Microsoft i LinkedIn łączą siły, by wspomóc marketingowców

Adobe, Microsoft i LinkedIn łączą siły, by wspomóc marketingowców

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 3/27/2019, 10:03 PM

Liczba odsłon: 737

Trzej giganci połączyli siły, aby dać marketingowcom bardziej efektywne sposoby docierania do potencjalnych klientów. Ogłoszenie nowej współpracy miało miejsce na Adobe Summit 2019. Ma ona na celu wspomaganie account-based marketingu, tj. marketingu kierowanego do klientów firmy. Poprzez udostępnienie możliwości marketingowych LinkedIn dla użytkowników Adobe Experience Cloud partnerzy chcą dać im łatwy sposób identyfikowania i docierania do właściwych odbiorców ze swoimi treściami, co ostatecznie ma pomóc w poprawie skuteczności kampanii.

Swoją długoletnią współpracę rozszerzają również Microsoft i Adobe. Łączą oni kluczowe źródła danych, by wspomóc marketingowców B2B. Integracje te - jak wylicza Adobe - mają przede wszystkim umożliwić:

  • Osiąganie głębszego, natychmiastowego zrozumienia targetowanych klientów: zespoły marketingu i sprzedaży będą mogły korzystać z danych z Marketo Engage oraz Microsoft Dynamics 365 for Sales, by osiągać lepsze wglądy w indywidualne role, wpływy i preferencje.
  • Efektywniejsze targetowanie dzięki bogatszym profilom klientów: profilowanie klientów w Marketo Engage łączy modelowanie predyktywne i automatyzację w pojedynczym rozwiązaniu ABX, pomagającym marketingowcom w ciągu paru minut zidentyfikować najlepiej pasujących klientów spośród 25 milionów firm.
  • Większą precyzję w kampaniach people-based marketingowych: Adobe Audience Manager umożliwi zespolenie danych odbiorców, by wspomagać kampanie na LinkedIn i innych kanałach.
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia