Menu kategorii
  • Resetowanie hasła użytkownika w Office 365

    Resetowanie hasła użytkownika w Office 365

     Amadeusz Labuda
    Amadeusz Labuda
    00:00
    27.07.2017
    4208 wyświetleń

    Konto administratora w Office 365 umożliwia nam dokonanie całej gamy czynności powiązanych z zarządzaniem. Jedną z nich jest możliwość zresetowania hasła innych użytkowników, na przykład gdy podejrzewamy, że dane logowania mogły wpaść w ręce niepowołanych osób. Co ciekawe, opcja ta może się również przydać gdy hasło musi być zmieniane regularnie, zaś sami korzystający się do tego nie kwapią.

    W celu zresetowania hasła użytkownika:

    1. Logujemy się do Office 365 kontem administratora.
    2. W głównym menu przechodzimy do Administrator.
    3. W kategorii Użytkownicy wybieramy opcję Resetuj hasło.
    4. Na wyświetlonej liście zaznaczamy pole obok użytkowników, których hasła mają ulec zmianie, po czym klikając przycisk Wybierz, przechodzimy dalej. Jeśli mamy problemy ze znalezieniem konkretnego użytkownika, możemy skorzystać z wyszukiwarki.
    5. Kolejny ekran daje nam możliwość wyboru, czy hasło wygenerowane ma zostać automatycznie czy też sami chcemy je stworzyć. Figurująca tu opcja Nakłoń tego użytkownika do zmiany hasła, gdy zaloguje się po raz pierwszy spowoduje pojawienie się odpowiedniego monitu po pierwszym zalogowaniu przy użyciu nowego hasła. Aby kontynuować, należy nacisnąć przycisk Resetuj.
    6. Przed zakończeniem procesu możemy jeszcze podejrzeć jego podsumowanie. Obok użytkownika wyświetlone zostanie jego nowe hasło, zaś nam pozostanie jeszcze tylko zdecydować, czy chcemy, aby zostało ono wysłane na adres e-mail. Dokonujemy tego poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola. By zakończyć, należy wcisnąć zależnie od wyboru Zamknij bądź Wyślij wiadomość e-mail i zamknij.

    Resetowanie hasła użytkownika


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Administracja