Menu kategorii
  • Nowa lista kontaktów

    Nowa lista kontaktów

     Amadeusz Labuda
    Amadeusz Labuda
    00:00
    15.10.2017
    3298 wyświetleń

    Gdy uzbieramy już pewną liczbę kontaktów, przydatne może się okazać skorzystanie z korespondencji seryjnej, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Istnieje sposób, by proces ten przyśpieszyć jeszcze bardziej – wystarczy skorzystać z utworzonych przez nas wcześniej list kontaktów. Umożliwiają one zebranie określonych kontaktów w jednym miejscu, dzięki czemu podczas wysyłania korespondencji seryjnej wystarczy podać nazwę wybranej listy, by wiadomość trafiła do wszystkich jej członków. W tym krótkim poradniku dowiecie się, w jaki sposób utworzyć nową grupę kontaktów.

    Tworzenie nowej listy kontaktów.

    Aby stworzyć nową listę kontaktów:

    1. Logujemy się do Office 365 za pomocą danych swojego konta.
    2. Przechodzimy do aplikacji Poczta.
    3. Po lewej stronie ekranu znajdujemy dział Grupy, po czym klikamy znajdującą się obok ikonkę +.
    4. Na górnej belce widocznej w oknie klikamy ikonkę przypominającą V, znajdującą się obok Nowy co spowoduje rozwinięcie listy. Wybieramy z niej Lista kontaktów.
    5. Wyświetlony zostanie prosty ekran kreacji elementu. Na tym etapie należy uzupełnić puste rubryki, w polu Nazwa listy wpisując nazwę pod jaką ma ona figurować zaś w rubryce Dodaj członków wpisujemy użytkowników którzy mają się na niej znaleźć. Jeżeli okaże się to dla nas przydatne, w polu notatki możemy zapisać istotne (lub nie) informacje dotyczące elementu.
    6. Aby zatwierdzić proces, klikamy znajdującą się w górnej części okna ikonkę opisaną jako Zapisz.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Kontakty