Microsoft udostępnia powierzchnię reklamową klientom Verizon Media

Microsoft udostępnia powierzchnię reklamową klientom Verizon Media

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 1/8/2019, 5:23 PM

Liczba odsłon: 2039

Microsoft i Verizon Media ogłosili nową, wieloletnią umowę marketingową. Począwszy od tego miesiąca, marketingowcy otrzymają dostęp do o 20% większej powierzchni reklamowej poprzez Oath Ad Platforms. Reklamy będą wyświetlane w formatach wysokiej jakości w Microsoft News/MSN, także z ekskluzywnym ulokowaniem.

Obie firmy rozwinęły też dotychczasowe partnerstwo o dostęp do bezpiecznego wideo, wyświetlania i rozwiązań marketingu treści w mediach Microsoftu spod szyldu MSN, Outlook i Xbox. Marketingowcy będą mogli kontynuować współpracę bezpośrednio z zespołem sprzedaży Verizon Media, aby uzyskać dostęp do tych nowych możliwości.

Pomagamy reklamodawcom sprostać ich biznesowym wyzwaniom dzięki naszym zunifikowanym platformom reklamowym i kontynuujemy pracę w oparciu o tę solidną podstawę, przedstawiając globalną zawartość jeszcze wyższej jakości. Partnerstwo z Microsoft pozwala nam połączyć tę przestrzeń reklamową klasy premium z naszą technologią reklamową, zawartością wysokiej jakości i najbardziej zróżnicowanymi w branży, zweryfikowanymi danymi, aby połączyć marketingowców z ich kluczowymi odbiorcami na wielką skalę.
– Guru Gowrappan, CEO Verizon Media

Z podanych przez Verizon Media szacunków wynika, że media Microsoftu znajdują blisko 500 milionów odbiorców każdego miesiąca. Oath Ad Platforms zapewnić mają wysokiej klasy możliwości prezentacji treści na każdej stronie Microsoft News/MSN w ponad 30 krajach na całym świecie.