LinkedIn przyciąga klientów pozostałym usługom od Microsoft

LinkedIn przyciąga klientów pozostałym usługom od Microsoft

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 12/12/2017, 3:53 PM

Liczba odsłon: 2002

Microsoft poinformował o sporym sukcesie, który stał się udziałem przejętego wcześniej LinkedIn. Tym razem nie chodzi po prostu o to, że platforma na siebie zarabia. Firma pochwaliła się zdobyciem nowego klienta - Park Place Technologies, lidera w obsłudze i wsparciu zewnętrznych centrów danych, który zaadaptuje sporo usług chmurowych giganta z Redmond. Jaki ma to związek z LinkedIn? Odpowiedź brzmi: kluczowy.

Największe korporacje na potęgę wdrażające Office 365 to dla Microsoftu chleb powszedni, ale tym razem sytuacja jest nieco inna. Firma ta ogłosiła, że planuje wdrożyć nie tylko O365, ale i Dynamics 365 oraz LinkedIn dla swoich pracowników. Wybór padł na Dynamics 365 przede wszystkim ze względu na głębszą integrację z LinkedIn. Park Place w pierwszej kolejności przyjmie rozwiązanie Microsoft Relationship Sales, łączące Dynamics 365 for Sales z LinkedIn Sales Navigator. "Przyjrzeliśmy się kilku najważniejszym rozwiązaniom ERP/CRM - niektóre są wielkie, rozrosłe i fantazyjne - ale zdaliśmy sobie sprawę, że Microsoft prowadzi już szeroko zakrojoną integrację z LinkedIn, który jest motorem napędowym naszej działalności, dlatego stwierdziliśmy, że właśnie tu dostrzegamy wartość" - komentuje Chris Adams, President i COO z Park Place Technologies.

LinkedIn

Chris Adams dodaje, że spośród wszystkich przeanalizowanych przez jego firmę aplikacji biznesowych tylko te od Microsoft posiadały wbudowane wsparcie i optymalizację pod kątem LinkedIn. "Wszystkie inne aplikacje były dobre, ale dla nas wyróżnikiem były możliwości Microsoftu w zakresie automatycznego uwzględniania wszystkich tych danych, które są istotne dla naszych sprzedawców i zgodne ze sposobem, w jaki już pracują". Alysa Taylor, General Manager w Business Applications Group w Microsoft dodaje z kolei, że "postawienie mocy inteligentnej chmury Microsoftu za działem obsługi klienta Park Place połączy ludzi, procesy i dane, by zoptymalizować wydajność i przekształcać sposób prowadzenia operacji dostarczania usług".

Park Place Technologies działa od 1991 r., zapewniając alternatywne usługi pogwarancyjne związane z utrzymywaniem pamięci, serwerów, sieci i sprzętu w centrach danych. Jego klienci to ponad 10 tys. organizacji z ponad 100 krajów, wliczając w to firmy z listy Fortune 500.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia