Menu kategorii
  • Korzystanie z funkcji Zdalny Pulpit

    Korzystanie z funkcji Zdalny Pulpit

     Microsoft
    Microsoft
    00:00
    07.04.2006
    58463 wyświetlenia

    Dzięki funkcji Zdalny Pulpit (Remote Desktop) w Windows® XP Professional, mamy możliwość zdalnego kontrolowania naszego komputera z innego biura, z domu lub podczas podróży. Oznacza to, że możemy korzystać z danych, aplikacji i zasobów sieciowych dostępnych na naszym komputerze biurowym, pozostając fcznie poza biurem.

    Aby korzystać z funkcji Zdalny Pulpit, potrzebujesz:

    • Windows XP Professional zainstalowany na twoim komputerze biurowym, lub na dowolnym innym, z którego będziesz korzystał w sposób zdalny. Taki komputer nosi nazwę hosta.

    • Komputer zdalny z zainstalowanym systemem Windows 95 lub nowszą wersją Windows. Ten komputer nosi nazwę klienta i musi mieć zainstalowane oprogramowanie klienckie Podłączanie Pulpitu zdalnego.

    • Łączność z Internetem. Szerokopasmowe łącze do Internetu zapewnia wyższą jakość, ale nie jest niezbędne, ponieważ Zdalny Pulpit transferuje minimalną liczbę danych (np. na temat wyświetlacza czy klawiatury) niezbędnych do zdalnego sterowania hostem. Z powodzeniem wystarczy do tego celu pasmo o mniejszej przepustowości.

    W niniejszym artykule zakłada się, że twój komputer biurowy stanowi część wewnętrznej sieci, w której możliwe są połączenia z komputerem zdalnym (Zdalny Pulpit). W razie wątpliwości, należy porozumieć się z administratorem systemu.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Zdalny pulpit