Menu kategorii
  • Jak zapisać w PDF?

    Jak zapisać w PDF?

     Damian Więcławek
    Damian Więcławek
    00:00
    05.02.2017
    9799 wyświetleń

    Format PDF umożliwia zapisywanie plików tylko do odczytu, co pozwala udostępnić dokument innym osobom, które będą chciały go wyświetlić. W tej poradzie pokażemy trzy sposoby zapisu pliku do PDF.

    Zapisz jako

    1. Gotową publikację zapisujemy, przechodząc na zakładkę Plik i wybierając Zapisz jako.
    2. Z dostępnych opcji wybieramy Przeglądaj.
    3. jak zapisać w pdf

    4. Nadajemy plikowi nazwę, wybieramy jego lokalizację, a następnie, z listy Zapisz jako typ wybieramy Plik PDF i klikamy Zapisz.

    Drukuj

    1. Przechodzimy na zakładkę Plik i wybieramy Drukuj.
    2. jak wydrukować do pdf

    3. Teraz rozwijamy listę drukarek w sekcji Drukarka i wybieramy Microsoft Print to PDF.
    4. Ostatnim krokiem jest kliknięcie Drukuj.
    5. jak zrobić szablon

    6. Plikowi nadajemy nazwę oraz wybieramy jego lokalizację. W tym przypadku nie musimy wybierać już typu pliku, ponieważ został on domyślnie ustawiony na poprawny. Klikamy Zapisz.

    Eksportuj

    1. Ostatni sposób zapisu rozpoczynamy podobnie jak w pozostałych przypadkach, przechodząc na zakładkę Plik.
    2. Przechodzimy do sekcji Eksportuj.
    3. jak wyeksportować do pdf

    4. Wybieramy opcję Utwórz dokument PDF/XPS i klikamy Utwórz plik PDF/XPS.
    5. jak eksportować do pdf

    6. Tym razem do dyspozycji mamy opcję zapisu w PDF lub XPS. My wybieramy Plik PDF z rozwijanej listy Zapisz jako typ. Oczywiście nie zapominamy o nadaniu nazwy i ustawieniu lokalizacji.
    7. Całość zatwierdzamy, klikając Publikuj.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Publisher 2016