Jak zapisać w PDF?

Jak zapisać w PDF?

Autor: Damian Więcławek

Opublikowano: 2/5/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 14152

Format PDF umożliwia zapisywanie plików tylko do odczytu, co pozwala udostępnić dokument innym osobom, które będą chciały go wyświetlić. W tej poradzie pokażemy trzy sposoby zapisu pliku do PDF.

Zapisz jako

  1. Gotową publikację zapisujemy, przechodząc na zakładkę Plik i wybierając Zapisz jako.
  2. Z dostępnych opcji wybieramy Przeglądaj.
  3. jak zapisać w pdf

  4. Nadajemy plikowi nazwę, wybieramy jego lokalizację, a następnie, z listy Zapisz jako typ wybieramy Plik PDF i klikamy Zapisz.

Drukuj

  1. Przechodzimy na zakładkę Plik i wybieramy Drukuj.
  2. jak wydrukować do pdf

  3. Teraz rozwijamy listę drukarek w sekcji Drukarka i wybieramy Microsoft Print to PDF.
  4. Ostatnim krokiem jest kliknięcie Drukuj.
  5. jak zrobić szablon

  6. Plikowi nadajemy nazwę oraz wybieramy jego lokalizację. W tym przypadku nie musimy wybierać już typu pliku, ponieważ został on domyślnie ustawiony na poprawny. Klikamy Zapisz.

Eksportuj

  1. Ostatni sposób zapisu rozpoczynamy podobnie jak w pozostałych przypadkach, przechodząc na zakładkę Plik.
  2. Przechodzimy do sekcji Eksportuj.
  3. jak wyeksportować do pdf

  4. Wybieramy opcję Utwórz dokument PDF/XPS i klikamy Utwórz plik PDF/XPS.
  5. jak eksportować do pdf

  6. Tym razem do dyspozycji mamy opcję zapisu w PDF lub XPS. My wybieramy Plik PDF z rozwijanej listy Zapisz jako typ. Oczywiście nie zapominamy o nadaniu nazwy i ustawieniu lokalizacji.
  7. Całość zatwierdzamy, klikając Publikuj.