Dodawanie nowych zadań

Dodawanie nowych zadań

 Łukasz Klimkiewicz
Łukasz Klimkiewicz
00:00
28.11.2017
0 komentarzy
644 wyświetlenia

Dodawanie zadań do planu pracy to podstawowa funkcja aplikacji Planner. Tworzenie nowych zadań i tym samym całego planu pracy to bardzo prosta czynność, składająca się z zaledwie paru kroków. Właśnie to zagadnienie omówimy w tym poradniku.

Okno główne planu pracy

  1. Wewnątrz planu pracy w wybranym przedziale klikamy symbol + (plus).
  2. Wprowadzamy nazwę zadania.
  3. Klikamy pozycję Ustaw datę ukończenia i wybieramy z kalendarza odpowiedni termin.
  4. Klikamy polecenie Dodaj zadanie.

Panel edycji nowego zadania

W trakcie dodawania do planu nowego zadania możemy od razu przypisać pracowników, którzy będą odpowiedzialni za jego realizację, ale na omówienie tego zagadnienia poświęciliśmy osobny poradnik.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii Planner

Komentarze

Skomentuj

Autor