Menu kategorii
  • Dodawanie nowych zadań

    Dodawanie nowych zadań

     Łukasz Klimkiewicz
    Łukasz Klimkiewicz
    00:00
    28.11.2017
    1458 wyświetleń

    Dodawanie zadań do planu pracy to podstawowa funkcja aplikacji Planner. Tworzenie nowych zadań i tym samym całego planu pracy to bardzo prosta czynność, składająca się z zaledwie paru kroków. Właśnie to zagadnienie omówimy w tym poradniku.

    Okno główne planu pracy

    1. Wewnątrz planu pracy w wybranym przedziale klikamy symbol + (plus).
    2. Wprowadzamy nazwę zadania.
    3. Klikamy pozycję Ustaw datę ukończenia i wybieramy z kalendarza odpowiedni termin.
    4. Klikamy polecenie Dodaj zadanie.

    Panel edycji nowego zadania

    W trakcie dodawania do planu nowego zadania możemy od razu przypisać pracowników, którzy będą odpowiedzialni za jego realizację, ale na omówienie tego zagadnienia poświęciliśmy osobny poradnik.


    Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

    Źródło:

    Polecamy również w kategorii Planner