Dodanie podstrony w OneNote 2007

Dodanie podstrony w OneNote 2007

Autor: Paweł Bogaliński

Opublikowano: 7/25/2006, 12:00 AM

Liczba odsłon: 7843

Bardzo ważna zaletą notatek elektronicznych jest bardzo łatwe grupowanie i segregacja tak utworzonych zapisków. Pomaga to w szybkim znalezieniu informacji, których potrzebujemy. W najnowszej odsłonie OneNote ten element jest dobrze dopracowany. W poprzedniej poradzie pokazaliśmy, że notatki możemy zapisać na stronach. Na nich możemy zapisać wszystkie dane dotyczące konkretnej sprawy. Jeśli jednak tych informacji jest bardzo dużo, umieszczenie ich na jednej stronie pogarsza ich czytelność, a znalezienie konkretnej informacji bez wyszukiwarki może trwać bardzo długo. Nowy produkt pakietu Office 12 proponuje umieszczanie informacji na podstronach. Taka forma organizowania notatek charakteryzuje się następującymi elementami: jest tworzona bezpośrednio po bieżącej stronie i ma taki sam tytuł, a w przypadku używania szablonu lub papeterii ma taki sam wygląd.
Dodanie nowej podstrony jest bardzo proste i robimy to bardzo podobny sposób jak w przypadku dodawania nowej strony - rozwijamy listę Nowy z podręcznego menu i wybieramy Podstrona, korzystamy ze skrótu Ctrl+Shift+N, lub z opcji Podstrona Okienka zadań, którą znajdziemy w zakładce Nowy.

Teraz możemy dodać jakieś notatki. Posiadając tablet możemy je napisać odręcznie. Wystarczy, że wybierzemy narzędzie służące do rysowania z odpowiedniej palety (Pasek narzędzi Rysowanie możemy włączyć w menu Widok), lub po rozwinięciu zakładki Narzędzia i w dowolnym miejscu napiszemy to co chcemy.

 Napisane przez nas notatki możemy wzbogacić dodając obrazki, tabele, punktory lub inne elementy. Możemy dodać to co chcemy i sformatować wszystko tak jak chcemy. Oto przykład dopisanych notek do podstrony z wykorzystaniem kilku ciekawych elementów.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia