Aplikacja wspomagająca zarządzanie dodatkami w Office

Aplikacja wspomagająca zarządzanie dodatkami w Office

Autor: Daniel Karcz

Opublikowano: 6/28/2007, 12:24 PM

Liczba odsłon: 3216

Firma Topalt udostępniła darmową wersję programu Topalt EnableDisable 1.0, który jest łatwym i prostym w użyciu narzędziem, za pośrednictwem którego łatwo dezaktywujemy lub aktywujemy zainstalowane na komputerze dodatki do pakietu Office.

Aplikacja obsługuje następujące komponenty wchodzące w skład pakietu Office: Access, Outlook, PowerPoint oraz Word. Poprzez jedno kliknięcie pola wyboru przy dodatku możemy go wyłączyć, tego typu rozwiązanie bardzo przydaje się, gdy poszczególne aplikacje Office`a uruchamiają się wolno, albo gdy po prostu danego dodatku w danej chwili nie używamy. Równie prosto jak proces dezaktywacji wygląda aktywacja danego komponentu.

Topalt EnableDisable 1.0 współpracuje zarówno z angielskimi jaki i polskimi wersjami pakietu Office.
Aplikację pobrać można ze strony producenta.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia