Udział w programie Software Assurance umożliwi Klientom dostęp do najnowszych technologii, a także szkoleń, wsparcia technicznego i usług, które pozwolą optymalnie wykorzystać poczynione już w firmie inwestycje w IT. Wśród oferowanych korzyści są m.in.:
- Desktop Deployment Planning Services – usługi skierowane do Klientów posiadających umowy programów licencji grupowych – Select SAM oraz Enterprise Agreement obejmujących pakiet wdrożeniowy. Desktop Deployment Planning Services pozwala określić najkorzystniejsze finansowo i najsprawniejsze metody udoskonalania środowiska komputerów biurowych opartych na Windows oraz Office.
- Information Work Solutions Services – warsztaty dotyczące sposobów dostosowywania rozwiązań Information Work do specyficznych potrzeb technologicznych przedsiębiorstw oraz prezentujące metody podnoszenia efektywności pracy.
- Windows Vista Enterprise – nowy system operacyjny dla komputerów biurowych przeznaczony dla firm dowolnej wielkości. Dzięki wykorzystaniu Windows Vista Enterprise klienci będą mieli możliwość obniżenia kosztów i zwiększenia wydajności podczas wdrażania i zarządzania rozwiązaniami dla komputerów biurowych.
- Windows BitLocker Drive Encryption – oferuje pełne szyfrowanie całego systemu, w tym plików Windows oraz pliku hibernacyjnego, które umożliwia ochronę danych przed ich niepożądanym wykorzystaniem na maszynach zagubionych, skradzionych lub przeznaczonych do utylizacji.
- Virtual PC Express – bezpieczny, kontrolowany sposób migracji istniejących w firmie aplikacji podczas uaktualniania systemu operacyjnego.
- Podsystem dla aplikacji tworzonych dla systemu Unix (SUA – Subsystem for Unix Based Applications) – oferuje wsparcie w migracjach pomiędzy aplikacjami opartymi na systemach Linux oraz Unix.
- Wielojęzykowe środowisko pracy Multi-lingual User Interface (MUI) — pomaga w redukcji kosztów, umożliwiając instalację wielu języków interfejsu użytkownika na pojedynczym komputerze osobistym, które następnie mogą być wdrożone globalnie na wszystkich platformach sprzętowych PC (komputer biurowy, przenośny lub tablet).
- Całodobowe wsparcie techniczne – pomoc techniczna, dostępna 7 dni w tygodniu przez całą dobę.
„Korzyści oferowane w ramach programu Software Assurance umożliwią naszym Klientom efektywniejsze zarządzanie infrastrukturą IT i dostosowanie jej do potrzeb przedsiębiorstwa. Wierzę, że warsztaty, usługi i oprogramowanie, które udostępniamy uczestnikom programu przyczynią się do lepszego wykorzystania zasobów informatycznych i osiągania sukcesu biznesowego” – powiedziała Ewa Czyżewska z polskiego oddziału Microsoft.