- Age of Conan: Hyborian Adventures (Funcom, Eidos Interactive)
- Conflict: Denied Ops (Eidos Interactive)
- Frontlines: Fuel of War (THQ)
- Space Siege (SEGA)
- Turning Point: Fall of Liberty (Codemasters)
- Jigsaw Too Photo Edition (Carbonated Games - gra dla programu Live Messenger)
- Borderlands (2K Games)
- The Club (SEGA)
- Fallout 3 (Bethesda Softworks)
- Alone in the Dark (Atari)
- Bionic Commando (Capcom)
- Empire: Total War (SEGA)
- LEGO Indiana Jones (LucasArts)
- Microsoft Train Simulator 2 (Microsoft Game Studios)
- Sins of a Solar Empire (Stardock)
- Tomb Raider: Underworld (Eidos Interactive)
Oddajmy głos przedstawicielowi MS - "Platforma Games for Windows w 2007 roku prężnie się rozwijała. Zaczęliśmy jeszcze w 2006, od dwóch tytułów, a aktualnie obserwujemy ciągłe rozrastanie się naszego portfolio, które obejmuje już ponad 60 tytułów" - powiedział Kevin Unangst, szef tego przedsięwzięcia. "Spełniliśmy obietnicę złożoną rok temu - odzyskaliśmy graniu na PC należne mu miejsce, zaprezentowaliśmy najlepszy wybór gier na system Windows". Kevin obiecuje, że to dopiero początek, i że grający na komputerach osobistych mogą spodziewać się kolejnych zapowiedzi nowych gier.
Gracze zdają się powoli doceniać projekt software'owego giganta. Według firmy NPD Group, 20% tytułów na tę platformę sprzedanych w listopadzie w Stanach Zjednoczonych mogło pochwalić się jego logo. Microsoft uważa, że były one również popularnymi prezentami świątecznymi. Czy faktycznie przyczynia się on do rozwoju pecetowej gałęzi wirtualnej rozrywki? Trzeba przyznać, że ta inicjatywa zaczyna nabierać rozpędu.