Microsoft przyznaje się do błędów przy Games for Windows Live

Microsoft przyznaje się do błędów przy Games for Windows Live

Autor: Adam Stępień

Opublikowano: 3/9/2011, 11:38 PM

Liczba odsłon: 3864

Microsoft, ustami Kevina Unangsta, przyznał się do błędów popełnionych przy Games for Windows Live. Oczywiście zapowiada, że wiele się nauczyli i od teraz będzie już tylko lepiej.

Niewielu graczy darzy Games for Windows Live jakąkolwiek sympatią. Nie dziwne, gdyż usługa jest po prostu słaba i niewiele oferuje. Microsoft przyznał, że przy jej produkcji popełniono kilka błędów i obiecuje poprawę. W niedawnym wywiadzie dla CVG mówił o tym Kevin Unangst. Twierdzi, ze intencje były słuszne, tylko wykonanie zawiodło. Jednocześnie widzi problem w próbie zwykłego sklonowania wersji z Xboxa "Serwis wystartował z dobrą intencją, aby przenieść osiągnięcia, przyjaciół, multiplayer i dobry matchmaking na PC. Myślę, że początki były trudne gdyż usługa była pisana z myślą o konsoli i nie pasowała równie dobrze do PC". Kolejnym błędem był brak wsparcia dla usługi w postaci dobrych gier, które by w pełni z niej korzystały. Unangst zapewnia, że Microsoft uważnie wysłuchał głosów developerów i teraz będzie znacznie lepiej.

"Bardzo pomógł nam zespół od Age of Empires, także Lionhead powiedział dokładnie czego im potrzeba do odpowiedniego przeniesienia Fable 3 na PC. Również Epic z Bulletstorm wykonali doskonałą pracę w promowaniu Games foir Windows Live, przyszłość zapowiada się bardzo dobrze.". Jak widać Microsoft bardzo wierzy w swoją usługę. Pytanie tylko czy gracze zechcą im ponownie zaufać. Gigant z Redmond wydaje się zapominać, że na PC nie są bogami jak w przypadku Xboxa i mają mocną konkurencję choćby w postaci Steama.

Źródło: http://www.gram.pl/news_8QThHO,7_Microsoft_przyznaje_sie_do_bledow_przy_Games_for_Windows_Live.html

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia