MSN.com łączy siły z Twitterem

MSN.com łączy siły z Twitterem

Autor: Krzysztof Sulikowski

Opublikowano: 10/9/2014, 3:28 PM

Liczba odsłon: 4050

W zeszłym miesiącu Microsoft wdrożył nową stronę główną serwisu MSN.com, co było także początkiem rebrandingu aplikacji z serii Bing. Niektórzy zwiastowali upadek MSN, jednak statystyki tego nie potwierdziły. Serwis odwiedza ponad 425 milionów użytkowników każdego miesiąca. Nic dziwnego, że Twitter też chciałby trafić do tak dużego grona odbiorców.

Dlatego też Microsoft i Twitter podjęli korzystną dla obu stron współpracę na gruncie MSN. Portal umożliwia dotarcie Twittera do swojego grona odbiorców, co z kolei umożliwia Microsoftowi publikowanie najnowszych wiadomości szybciej, niż kiedykolwiek. Na stronie startowej MSN.com znajdziemy teraz nowy banner "BREAKING NEWS", który oferuje najnowsze tweety ze sprawdzonych źródeł wiadomości z całego świata. Za newsy odpowiadają m. in. New York Times, The Wall Street Journal, Sky News, Le Monde, NDTV, The Guardian, AOL i wiele innych.

MSN.com

Dodatkowo nowa funkcja subskrybuje też najważniejsze tweety rządów, organizacji, rzeczników, celebrytów i naocznych świadków istotnych wydarzeń. Wszystko to zgromadzone w jednym miejscu, co podtrzymuje nową, kompleksową wizję MSN.com. Niestety, banner nie trafił jeszcze do polskiej edycji msn.com (tak przynajmniej wskazuje aktualny stan portalu). Na razie brak informacji, czy funkcjonalność ta zostanie wprowadzona.

Warto dodać, że banner Twittera będzie jedynie dodatkiem do standardowych wiadomości, subskrybowanych na zasadzie RSS. Jego charakter - skupiający się na najważniejszych newsach - sprawia, że będzie on aktywny jedynie wtedy, gdy odpowiednia aktywność pojawi się na Twitterze.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia