Interaktywne reklamy filmowe

Interaktywne reklamy filmowe

Autor: Autor nieznany

Opublikowano: 1/15/2006, 12:00 AM

Liczba odsłon: 2154

Microsoft pracuje nad technologią, która pozwoli klientom na klikanie na samochody, ubrania lub inne produkty pojawiające się w filmach online albo pokazywane w telewizji. Przykładowo, widz filmu "Sex and the City" może kliknąć na buty Carrie Bradshaw'a albo sweter kamali gdy ona idzie w dół ulicą w Nowym Yorku i natychmiast zostanie przeniesiony do reklamy tegoż produktu. Pomysł ten służy interakcji konsumenta z reklamami w filmach. Przełom w tej technologii może umożliwić firmie Microsoft "chwycić" i dogonić konkurencję na rynku reklam online, tj. Google i Yahoo. Jak powiedział dyrektor generalny adCenter, Tarek Najm, Microsoft postanowił dołączyć do grona liderów w tej dziedzinie.

Źródło: http://www.centrumxp.pl/

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia