Centrum Obsługi Klienta Microsoft dostępne także w sobotę
Autor: Autor nieznany
Opublikowano: 3/17/2006, 12:00 AM
Liczba odsłon: 7067
Microsoft poinformował o rozszerzeniu godzin pracy Centrum Obsługi Klienta, świadczącego usługi teleserwisowe dla odbiorców rozwiązań firmy.
Od połowy marca COK Microsoft, oprócz dni powszednich, będzie dostępne również w soboty w godz. 9.00 – 16.00. Centrum Obsługi Klienta Microsoft świadczy usługi w zakresie pomocy technicznej, informacji handlowej oraz aktywacji produktów. Klienci mogą również skorzystać z Linii bezpieczeństwa „Chroń swój Komputer”, której konsultanci doradzą w zakresie zabezpieczania komputerów przed zagrożeniami związanymi z korzystaniem z Internetu.
„Wszystkie wprowadzane przez nas zmiany mają na celu podniesienie komfortu naszych Klientów
i mają ułatwiać im korzystanie z usług COK w dogodnym czasie. Nowe godziny pracy zapewnią sprawną, szybką i wygodną obsługę oraz umożliwią Klientom pracę z naszymi produktami bez przerw spowodowanych niedostępnością pomocy” – powiedział Ireneusz Kobus, Service Delivery Lead
w polskim oddziale Microsoft.
Od połowy marca Biuro Obsługi Klienta Microsoft czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godz. 9.00 – 16.00, z wyjątkiem dni świątecznych. Aktywacji produktów Microsoft można dokonać korzystając z pomocy agentów Centrum Aktywacji codziennie w godz. 8.00–22.00 lub automatycznie 7 dni w tygodniu przez całą dobę. Do dyspozycji Klientów są niezmienione numery telefonu pomocy technicznej COK – 0 801 308 801 lub 0 22 594 19 99
oraz Linii bezpieczeństwa „Chroń swój Komputer” – 0 801 802 000 lub 0 22 548 97 62.