Jak każda szanująca się wyszukiwarka, Bing pozwala firmom i osobom indywidualnym pozycjonować swoje wyniki na liście reklam, by zwiększyć rozpoznawalność produktów i zapewnić sobie dodatkowy ruch na stronie. By reklamy mogły przyciągnąć więcej użytkowników i zaangażować ich ciekawymi treściami, zespół Bing Ads wprowadził wsparcie dla dwóch nowych środków wyrazu.
Bing Ads Editor uzyskał aktualizację do wersji 11.9, która wspiera formaty Enhanced Cost Per Click (eCPC) oraz Expanded Text Ads. Pierwszy z nich swój debiut zaliczył w ubiegłym roku i jest od teraz wspierany przez Bing. Czym jest rozszerzony CPC? To funkcja pozwalająca zwiększyć sprzedaż i klikalność dzięki dostosowywaniu ofert w czasie rzeczywistym. Bing Ads może w ten sposób przenieść oferty o 30% wyżej w wyszukiwaniach zdolnych do konwersji i do 100% niżej dla wyszukań, dla których istnieje mniejsza szansa konwersji.
Druga nowość to wsparcie dla formatu Expanded Text Ads, który Microsoft charakteryzuje jako "nowy, zoptymalizowany pod kątem mobilnym format reklamy, który daje wam więcej przestrzeni reklamowej na przyciągnięcie uwagi klientów. Może to pomóc w osiągnięciu wyższych wskaźników konwersji dla waszych biznesów. By ułatwić wam zaadaptowanie Expanded Text Ads, dostarczyliśmy funkcji, która pozwala wam wyeksportować standardowe reklamy tekstowe do formatu Expanded Text Ads. Możecie dokonać wszelkich potrzebnych zmian i importować je z powrotem jako Expanded Text Ads".
Jak użyć nowych technik reklamowych w Bing Ads Editor? Dokładne instrukcje, wskazówki i odnośniki znajdują się na blogu Bing Ads.