Tworzenie konferencji

Tworzenie konferencji

Autor: Damian Więcławek

Opublikowano: 5/25/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 3169

Konferencja programu Skype to rozmowa z kilkoma osobami jednocześnie. Ma to wiele zalet, ponieważ dzięki temu możemy przeprowadzić rozmowę w jednym miejscu z wieloma uczestnikami. W tej poradzie pokażemy, jak stworzyć konferencję.

  1. Zaczynamy od wyboru uczestników konferencji. Najłatwiej z wciśniętym klawiszem Ctrl zaznaczać po kolei osoby, z którymi chcemy przeprowadzić rozmowę.
  2. Następnie klikamy prawym przyciskiem myszy zaznaczone kontakty.
  3. tworzenie konferencji

  4. Z wyświetlonego panelu wybieramy Utwórz konwersację.

tworzenie konwersacji

Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!
Rekrutujemy: Dołącz do zespołu eskpertów Data & AI!

Wydarzenia