Problemy z Microsoft Intune na Androidzie 13 rozwiązane

Problemy z Microsoft Intune na Androidzie 13 rozwiązane

 Krzysztof Sulikowski
Krzysztof Sulikowski
16:00
22.12.2022
789 wyświetleń

Użytkownicy telefonów Samsung Galaxy, zwłaszcza modeli S22 i S21, którzy zainstalowali aktualizację Android 13, doświadczali ostatnio problemów z wdrażaniem za pomocą usługi Microsoft Intune. Gigant z Redmond powiadomił o świadomości tych problemów i ogłosił, że poprawka jest już dostępna.

Zostaliśmy niedawno zaalarmowani o problemie z urządzeniami Samsung, które nie mogły wdrożyć się jako urządzenia osobiste z Profilem Służbowym na Androidzie 13. Użytkownicy mogli zobaczyć okno dialogowe, które mówi, że profil nie może być utworzony. Potwierdzono, że dotknięte tym są urządzenia S21 i S22, ale wpływ na inne modele też może być możliwy. Pracujemy z przyjaciółmi z Samsunga i Google, którzy wypuścili poprawkę.

Aby to rozwiązać, zalecamy adminom, aby powiedzieli użytkownikom, by ci zrestartowali urządzenie. W trakcie wdrażania zostanie pobrana aplikacja Android Device Policy, jednak nie zmieni ona doświadczeń użytkownika. Jeśli ponowne uruchomienie nie rozwiąże problemu, spróbuj pokierować swoich użytkowników, aby ręcznie zainstalowali aplikację Android Device Policy z Google Play Store, a następnie ponownie uruchomili urządzenie, po czym przepływ wdrażania zacznie się na nowo.

— Intune Support Team

Szczegółowe informacje można też znaleźć w dokumentacji na portalu Samsung Knox.


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło: https://techcommunity.microsoft.com/t5/intune-customer-success/resolved-known-issue-devices-upgrading-to-android-13-cannot/ba-p/3702525

Polecamy również w kategorii Android