"Podłoga" w mailu uniemożliwiała logowanie do Outlooka użytkownikom iOS

"Podłoga" w mailu uniemożliwiała logowanie do Outlooka użytkownikom iOS

Autor: Wojciech Błachno

Opublikowano: 7/23/2019, 1:02 PM

Liczba odsłon: 1305

Pewna specyficzna grupa użytkowników aplikacji OneDrive na iOS doświadczyła ostatnio sporych problemów z logowaniem się do aplikacji. Błąd dotyczył użytkowników, których nazwa kończyła się znakiem podkreślenia (_, zwany potocznie "podłogą"), na przykład fancentrumxp_@outlook.com. Próby zalogowania się z taką nazwą użytkownika kończyły się fiaskiem.

Problem ten został już naprawiony. Co ciekawe, bardzo możliwe, że dotknął on również użytkowników aplikacji na Androida. Najnowsza aktualizacja aplikacji na tym systemie na liście zmian uwzględnia poprawkę błędu, który powodował trudności z logowaniem. Być może chodzi o ten sam problem, ale nie sprecyzowano jednak, o jaki błąd konkretnie chodzi.

Reklama

Aktualizacja pojawiła się również w aplikacji Outlook na iOS, która podnosi ją do wersji 3.33.0. Od teraz użytkownicy klienta pocztowego Microsoftu mogą szybki i łatwo, bezpośrednio z poziomu aplikacji przeglądać i dodawać jako załącznik ostanie pliki znajdujące się w usłudze iCloud.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia