Informacje o programie Microsoft BizSpark

Informacje o programie Microsoft BizSpark

 Jakub Hryciuk
Jakub Hryciuk
00:00
14.05.2009
6371 wyświetlenie

Microsoft BizSpark to program polegający na darmowym udostępnieniu produktów Microsoft oraz wsparciu technologicznym młodych firm technologicznych wytwarzających oprogramowanie. Celem programu jest przyspieszenie rozwoju debiutujących firm.

Microsoft udostępnia uczestnikom programu najnowsze, profesjonalne narzędzia programistyczne, a także produkty serwerowe gotowe do budowy własnych rozwiązań internetowych.
W programie można uczestniczyć przez maksymalnie trzy lata. Kwalifikują się do niego firmy prywatne zajmujące się rozwojem oprogramowania i generujące do 500 tysięcy dolarów przychodu rocznie. Do inicjatywy Microsoft mogą dołączyć podmioty, które działają na rynku nie dłużej niż trzy lata.

W ramach BizSpark, Microsoft udziela start-upom trzyletniej subskrypcji na dostęp do Microsoft Developer Network (MSDN) Professional, która umożliwia użytkownikom pobranie niezbędnych narzędzi do budowania, testowania i utrzymywania aplikacji na platformie Microsoft, w tym Microsoft Visual Studio. Poprzez MSDN Library, uczestnicy programu BizSpark otrzymują także profesjonalne wsparcie oraz źródło porad eksperckich. Inicjatywa BizSpark obejmuje także licencje serwerowe, w tym Windows Server, Microsoft SQL Server, Microsoft Office SharePoint Portal Server, BizTalk Server oraz Systems Center. Wkrótce do tego zestawu dojdzie także Microsoft Dynamics CRM.

Możliwości jakie daje młodym firmom Microsoft BizSpark

  • Z perspektywy programisty - możliwością wykorzystania do celów komercyjnych pełnej palety naszych sztandarowych produktów, na czele z Visual Studio Team System i Team Foundation System.
  • Z perspektywy wdrożeniowca - w przypadku budowy rozwiązań hostowanych, darmowym wykorzystaniem naszej platformy, m.in. Microsoft Windows Server, Microsoft SQL Server czy Microsoft Office SharePoint Server. Przez 3 lata, bez żadnych limitów!
  • Z perspektywy biznesmena - szansą na nawiązanie kontaktów z potencjalnymi inwestorami, uzyskanie porad prawnych, marketingowych czy po prostu dotarcie do klienta. Temu służyć ma sieć lokalnych i globalnych partnerów biznesowych (network partners).


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się z innymi!

Źródło:

Polecamy również w kategorii BizSpark - o programie