Importowanie użytkowników z pliku CSV

Importowanie użytkowników z pliku CSV

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 7/25/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 5141

Firmy często w swoich szeregach posiadają sporą liczbę osób. Microsoft postanowił więc uprościć administratorom procedurę dodawania ich do usług Office 365 - mianowicie potrzebny jest tylko plik CSV zawierający dane przyszłych użytkowników. Oszczędza to w efekcie masę czasu i wysiłku.

Aby zaimportować do Office 365 listę użytkowników z pliku CSV, należy:

  1. Zalogować się do Office 365 przy pomocy konta administratora.
  2. Z głównego menu przejść do Administrator.
  3. Wybrać znajdującą się w głównym obszarze opcję Użytkownicy.
  4. W górnej części ekranu rozwinąć pozycję Więcej, po czym kliknąć Importuj wielu użytkowników.
  5. Wcisnąć przycisk opisany jako Przeglądaj, następnie wybrać pożądany plik CSV (w tym miejscu możemy także pobrać przykładowy pusty plik CSV o poprawnej strukturze). Poprzez Weryfikuj można sprawdzić, czy jego kompozycja jest poprawna. Następnie należy kliknąć Dalej.
  6. Kolejne menu pozwala zdecydować, jakie licencje mają zostać nadane użytkownikom oraz czy zezwalamy im na logowanie. Można tu również ustalić ich lokalizację. Po dobraniu odpowiednich opcji należy wybrać Dalej.
  7. Ostatni ekran umożliwia nam pobranie pliku wynikowego zawierającego hasła przypisane do nowoutworzonych kont. Możemy go również wysłać na wskazany przez siebie adres e-mail. Proces kończymy poprzez kliknięcie Wyślij i zamknij lub Zamknij bez wysyłania.

Import użytkowników z pliku CSV

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia