Dowiedz się więcej o planowaniu pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej w aplikacjach Microsoft 365. Zastanawiasz się, z jakich aplikacji Microsoft 365 korzystać w codziennej pracy z zadaniami i planowaniem czasu? Dobrze trafiłeś!
W zeszłym tygodniu nasi eksperci — Mateusz Miciński i Arkadiusz Partyka — poprowadzili dla Was BEZPŁATNY webinar, w którym zaprezentowali możliwości planowania pracy w Microsoft 365. Skupili się na popularnych programach, takich jak Listy, To Do i Planner. Omówili kluczowe różnice między aplikacjami, zademonstrowali ich najważniejsze cechy i podpowiedzieli, których aplikacji używać do pracy indywidualnej, a których do pracy zespołowej. Oglądając nagranie z webinaru, dowiesz się więcej na takie tematy, jak:
- Listy, To Do, Planner — co to i do czego służy?
- Planner: zadania w programie, przedziały, wykresy i harmonogramy
- To Do: budowa aplikacji, dodawania zadań, listy a grupy, udostępnianie i przydzielanie zadań
- Listy: definiowanie kolumn, formatowanie danych, powiadomienia
- Gdzie i za ile można kupić omówione narzędzia?
Zapraszamy do oglądania, komentowania, subskrypcji i zostawiania łapek w górę!