Zmiany kadrowe w Microsoft i polskim oddziale

Zmiany kadrowe w Microsoft i polskim oddziale

Autor: Adam Stępień

Opublikowano: 10/6/2007, 6:15 PM

Liczba odsłon: 4215

Anke Bienert objęła funkcję dyrektora działu Business and Marketing Organization (BMO) w polskim oddziale Microsoft. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy, nadzorowanie sprzedaży oraz koordynację działań grup produktowych, wchodzących w skład działu BMO. Anke Bienert na stanowisku zastąpiła Jacka Myrchę, który od 1 września objął funkcję Customer & Partner Experience Director na region Europy Środkowo-Wschodniej. Jacek Myrcha na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za współpracę z oddziałami firmy Microsoft podlegającymi centrali na region Europy Środkowo-Wschodniej, której celem będzie usprawnienie i zacieśnienie współpracy z Klientami i Partnerami firmy w całym regionie.

Anke Bienert dołączyła do zespołu Microsoft w 1997 roku. Przez ostatnie 1,5 roku zajmowała stanowisko Business Manager w dziale Sales Marketing Services w centrali Microsoft na region Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie brała udział w bieżących pracach działu oraz wspierała działania Business and Marketing Organization. Wcześniej pracowała m.in. w niemieckim oddziale Microsoft, w działach: finansowym, CMO oraz SMS&P, a także – przez 3,5 roku – współpracowała z centralą firmy na region EMEA. Za swoją pracę otrzymała szereg firmowych nagród i wyróżnień. Anke Bienert jest mężatką. Jej hobby to sport, podróże, praca w ogrodzie oraz spędzanie wolnego czasu w towarzystwie męża i rocznego psa rasy labrador.

Jacek Myrcha pracę w polskim oddziale firmy Microsoft rozpoczął w 1993 r. na stanowisku inżyniera systemowego. Do jego obowiązków należały kontakty z największymi klientami Microsoft na polskim rynku. Przez następne półtora roku zajmował się współpracą z firmami tworzącymi oprogramowanie, wprowadzając w Polsce program Microsoft Certified Solution Provider. Od lipca 1996 r. do stycznia 2000 roku Jacek Myrcha pełnił obowiązki Marketing Managera, odpowiadając zarówno za strategię marketingową firmy, jak i jej wizerunek w mediach. W maju 2002 r., po przerwie we współpracy z polskim oddziałem firmy Microsoft, powrócił, obejmując stanowisko Small Business Sales Managera. Od lipca 2003 r. do czerwca 2005 r. Jacek Myrcha pełnił funkcję dyrektora grupy Developer & Platform Evangelism, odpowiedzialnej za promocję i sprzedaż narzędzi dla platformy .NET wśród partnerów, klientów i na rynku akademickim. W latach 2005 – 2007 zajmował stanowisko dyrektora działu Business and Marketing Organization w polskim oddziale Microsoft. W lipcu 1994 roku Jacek Myrcha otrzymał z rąk Steve’a Ballmera nagrodę President’s Award dla najlepszego pracownika polskiego oddziału Microsoft. Jako jedna z niewielu osób z regionu Europy Wschodniej został również uhonorowany, w 2003 r., wewnętrzną nagrodą Outstanding Contributor Award za doskonałe wyniki sprzedaży w segmencie Small Business. Jacek Myrcha ma 42 lata. W 1990 roku ukończył Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej. W trakcie studiów odbył roczną praktykę w londyńskiej firmie SA Software, będącej partnerem handlowym wielu znanych międzynarodowych firm. Jego hobby to gra na gitarze klasycznej, bilard i fotografowanie.

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia