Zapraszamy na webinar, w którym przedstawimy aplikacje do harmonogramowania zadań w Microsoft 365 i Microsoft Project.
Podczas wydarzenia omówimy narzędzia do pracy z zadaniami firmy Microsoft: porównamy program Planner, Project for the Web oraz Project (desktop). Wyjaśnimy kluczowe różnice oraz podpowiemy, które programy lepiej używać do pracy indywidualnej, a które do pracy zespołowej.
Agenda:
- Zarządzanie pracą w Microsoft 365.
- Praca zespołowa czy indywidualna?
- Planner, Project i Project for the Web – omówienie aplikacji.
- Planowanie zadań w programach.
- Czas pracy.
- Zasoby w projekcie.
- Koszty harmonogramu.
- Analiza wykonanej pracy.
- Jaki program wybrać i gdzie kupić?
- Q&A
Kiedy?
22.02.2022 godz. 10:00.
Jak dołączyć?
Zapisz się 👉 https://forms.office.com/r/CRGHZqtgXi
Link do warsztatu zostanie udostępniony w wiadomości e-mail na dzień przed jego rozpoczęciem. Webinar zostanie przeprowadzony w platformie Microsoft Teams.
Prowadzący:
Arkadiusz Partyka - specjalista i szkoleniowiec produktów Microsoft 365.
Kim jesteśmy?
Onex Group to największy w Polsce dostawca usług chmurowych Microsoft (Office 365, Microsoft 365, Azure) dla konsumentów oraz mikro i małych przedsiębiorstw.
- 100000+ klientów
- 1200 szkoleń
- 7 tytułów Partnera Roku Microsoft
Od 19 lat prowadzimy najpopularniejszy w polskim Internecie portal poświęcony oprogramowaniu i rozwiązaniom Microsoft. W naszym portfolio znaleźć można aż 1200 szkoleń tematycznych, co czyni nas liderem na rynku.
Aktualizacja 23.02.2022: Nagranie z webinaru jest już dostępne! 👇