Windows Live na ekranach TV

Windows Live na ekranach TV

Autor: Przemysław Dziak

Opublikowano: 2/6/2009, 1:51 PM

Liczba odsłon: 3598

Po małej przerwie Microsoft wznawia swoją kampanię reklamową. Tym razem promocja będzie dotyczyć usług Windows Live.

Akcja pierwszej reklamy 300-milionowej kampanii reklamowej Microsoftu miała miejsce w sklepie obuwniczym. Wśród wielu użytkowników wzbudziła ona niezrozumienie. Sytuacje odmieniły znacznie reklamy „I am a PC”. Najnowszą zaś akcję reklamową nazwano „Rookies”. W pierwszym filmie pojawia się 4-letnia dziewczynka korzystająca z Windows Live Photo Gallery. Jedna z nowojorskich firm przeprowadziła badanie dotyczące postrzegania firm Microsoft i Apple sprzed i po obejrzeniu reklam. Jak informuje neowin.net, osoby, które obejrzały reklamy Microsoftu, bardziej negatywnie zaczęły oceniać koncern w zakresie innowacji, technologii itp. Inaczej było w przypadku Apple.

Nie ulega wątpliwości, iż niektóre reklamy Microsoftu budzą zdziwienie. Miejmy jednak nadzieję, że Windows 7 nada Microsoftowi nowe oblicze, także jeśli chodzi o promocję.

Źródło: http://www.neowin.net/news/main/09/02/06/windows-ads-make-a-comeback

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia