Aplikacji do organizacji pracy jest całe mnóstwo i wybrać taką najwygodniejszą wcale nie jest łatwo. Jeśli mamy problem z organizacją zadań i ich zapamiętaniem, dylemat nad wyborem dobrej usługi dodatkowo utrudnia całą sprawę. Niektórzy mogą też stwierdzić - Po co mi specjalna aplikacja, skoro jest kartka, długopis i kalendarz? Nowoczesne technologie ułatwiają życie i doceni to nawet największy tradycjonalista.
To-Do, czyli aplikacja Microsoftu do organizowania naszych zadań, otrzymała właśnie nową aktualizację 1.52.2641.0 do wersji dla Windows 10. Jakie nowości w niej znajdziemy?
Microsoft poprawił działanie wyszukiwania, które umożliwia proste odnalezienie - na przykład pliku, który dodaliśmy do danego zadania. Ponadto usprawniono sam proces dodawania załączników - możemy teraz szybko kopiować do aplikacji zrzuty ekranu i pliki wprost ze schowka. Ulepszono również mechanizm zwijania tekstu w niektórych elementach interfejsu, skorygowano kolorystykę hiperłączy w trybie wysokiego kontrastu i poprawiono działanie funkcji odczytu. Poza tym dodano wyraźne potwierdzenie, gdy kopiujemy identyfikator sesji, i oczywiście szereg niezbędnych poprawek i ulepszeń wydajności.
Na razie aktualizacja jest dostępna tylko dla testerów, lecz wkrótce powinna trafić do każdego użytkownika Windows 10. Najnowszą wersję To-Do można pobrać wprost z Microsoft Store.