Dobre zdanie klienta na temat produktu czy marki to kolejny element, który może zostać skutecznie wykorzystany przez specjalistów od marketingu. Na taki pomysł wpadł Microsoft i ruszył z kampanią reklamową "Honestly".
W kampanii "Szczerze mówiąc..." biorą udział klienci Microsoftu pracujący na co dzień w różnych branżach - nauczyciele, lekarze, pracownicy biurowi. Każdy z nich opowiada swoją historię związaną z produktami Windows i Windows Phone. Wydaje się, że kampania mogła by zostać stworzona bez słów 'Szczerze mówiąc', ale dodanie osobistych odczuć może pozytywnie wpłynąć na sprzedaż.
Szczerze mówiąc potrzebowałem laptopa i tabletu. Dzięki rozwiązaniom Microsoftu mam system Windows na dwóch urządzeniach, co pozwala mi na wykonywanie mojej pracy w każdym momencie, w biurze, w domu lub w drodze.
Na stronie kampanii Microsoft prezentuje co można osiągnąć posiadając urządzenia z systemami Windows 8.1 i Windows Phone 8.1. Firma sugeruje też zakup konkretnych produktów - od tabletów, przez laptopy, do telefonów.