"Szczerze mówiąc...": Microsoft rusza z nową kampanią reklamową

"Szczerze mówiąc...": Microsoft rusza z nową kampanią reklamową

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 11/5/2013, 3:24 PM

Liczba odsłon: 2751

Dobre zdanie klienta na temat produktu czy marki to kolejny element, który może zostać skutecznie wykorzystany przez specjalistów od marketingu. Na taki pomysł wpadł Microsoft i ruszył z kampanią reklamową "Honestly".

W kampanii "Szczerze mówiąc..." biorą udział klienci Microsoftu pracujący na co dzień w różnych branżach - nauczyciele, lekarze, pracownicy biurowi. Każdy z nich opowiada swoją historię związaną z produktami Windows i Windows Phone. Wydaje się, że kampania mogła by zostać stworzona bez słów 'Szczerze mówiąc', ale dodanie osobistych odczuć może pozytywnie wpłynąć na sprzedaż.

Szczerze mówiąc potrzebowałem laptopa i tabletu. Dzięki rozwiązaniom Microsoftu mam system Windows na dwóch urządzeniach, co pozwala mi na wykonywanie mojej pracy w każdym momencie, w biurze, w domu lub w drodze.

Na stronie kampanii Microsoft prezentuje co można osiągnąć posiadając urządzenia z systemami Windows 8.1 i Windows Phone 8.1. Firma sugeruje też zakup konkretnych produktów - od tabletów, przez laptopy, do telefonów.

Źródło: http://www.microsoft.com/windows/honestly/#

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia