Problemy z dostępem do wybranych usług Microsoft

Problemy z dostępem do wybranych usług Microsoft

Autor: Krzysztof Kapustka

Opublikowano: 2/1/2013, 7:56 PM

Liczba odsłon: 2625

Usługi oferowane przez Microsoft były dziś przez pewien okres czasu niedostępne. Problemy dotknęły m.in. Office 365, Outlook.com oraz SkyDrive.

Część osób, które próbowały dziś w okolicach godziny 15:00 (10:00 czasu wschodniego) skorzystać ze SkyDrive, Outlook.com czy Office 365, miało zapewne spore problemy z dostępem do tych usług. W większości przypadków próba dostępu do nich z poziomu przeglądarki kończyła się przekroczeniem czasu oczekiwania. Nie wiadomo jeszcze co było przyczyną wspomnianej awarii. Jak wynika z komentarzy użytkowników portalu Neowin, problem dotyczył nie tylko różnych krajów, ale także poszczególnych regionów - przykładowo w Estonii usługi te działały nieprzerwanie, podczas gdy we wschodniej części Stanów Zjednoczonych, w Wielkiej Brytanii, a także w Polsce użytkownicy mieli chwilowe problemy z zalogowaniem się do usługi.

Tak czy inaczej, problem wydaje się być już zażegnany i pozostaje jedynie czekać na stosowne wyjaśnienie ze strony Microsoft. Należy się bowiem spodziewać, że pod naporem setek, jeśli nie tysięcy użytkowników wyrażających frustrację na poszczególnych portalach społecznościowych jak chociażby Twitter, Microsoft wyda odpowiedni komunikat w tej sprawie, zapewniając przy okazji, że zrobi wszystko, by taka sytuacja się więcej nie powtórzyła.

Źródło: http://www.neowin.net/news/office-365-outlookcom-and-skydrive-currently-experiencing-service-disruptions

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia