Campaign/Brand Management for Twitter to szablon dla Power BI, zorientowany na analizę danych pochodzących z Twittera. Dzięki niemu właściciel konta może błyskawicznie sprawdzić, co zostało przyjęte dobrze, a co wywołało negatywne reakcje, lub które posty powiązane z wydarzeniem zyskują popularność i jak zmienia się ona w czasie. Dowiadujemy się też o najbardziej wpływowych osobach, największych fanach i krytykach.
Innymi słowy szablon ten pozwala śledzić całą aktywność użytkowników na naszym Twitterze, a następnie analizować ją w wielu kontekstach. Campaign/Brand Management for Twitter po skonfigurowaniu pobiera dane z Twittera, przetwarza je z użyciem technik maszynowego uczenia (machine learning) i zapisuje w Azure SQL. Dane, których potrzebujemy, mogą być zaprezentowane w formie gotowych szablonów raportów.
"Szablon Power BI dla Twittera oferuje kompletne rozwiązanie dla marki lub kampanii, które pozwala zobaczyć, co Twitter mówi o waszej organizacji, produkcie lub usłudze. Za pomocą kilku kliknięć możecie postawić całościowe rozwiązanie, wyciągające tweety w oparciu o wyszukiwane słowa kluczowe czy punkty, które tweety otrzymują, i zaprezentować wyniki z użyciem przyciągających wzrok Power BI Reports" - głosi opis produktu.
Do tej pory szablon posiadał wsparcie dla 4 języków: angielskiego, hiszpańskiego, francuskiego i portugalskiego, jednak wczoraj dołączyło do nich kolejnych 11, w tym dla: duńskiego, niemieckiego, greckiego, fińskiego, włoskiego, niderlandzkiego, norweskiego, polskiego, rosyjskiego, szwedzkiego i tureckiego. Campaign/Brand Management for Twitter dla Power BI pobrać można z portalu Microsoft AppSource.