Ostatnimi czasy zauważyć można na ulicach i w klubach coraz więcej osób, które poprzez swój ubiór i wizerunek pragną podkreślić swoją przynależność do pewnych kręgów kulturowych. To, co niegdyś ograniczało się zwykle do fanów zespołów grających Rock’n’Rolla trafiło obecnie krótko mówiąc do mainstreamu. Oczywiście nie ogranicza się to jedynie do muzyki – napotkać można coraz więcej akcesoriów i odzieży powiązanej z szeroko pojętym sektorem gier wideo. Co ciekawe, do sprzedaży trafiły jakiś czas temu również ubrania (głównie bluzy z kapturami) promujące jeden z największych portali streamingowych – Twitch.tv. Jak się okazuje, był to strzał w dziesiątkę, bowiem zainteresowanych nie brakuje. Nic więc dziwnego, że tropem tym podążyła również dosyć młoda platforma Microsotu, czyli Mixer.
Time to upgrade your merch game, the Official Mixer Store has now launched! ??????
— Mixer (@WatchMixer) 24 listopada 2017
Grab yours today: https://t.co/Niej0W8KF5 pic.twitter.com/DZGfyEGoUQ
Do sprzedaży internetowej trafiły właśnie akcesoria i ubrania sygnowane charakterystycznym logiem platformy Mixer, począwszy na kubkach poprzez czapki, na legginsach kończąc. Zaprojektowane zostały w całości przez Design by Humans, zaś ich cena wacha się od kilkunastu, do kilkudziesięciu dolarów. W ofercie pojawił się nawet sweter w charakterystyczne, kanciaste wzorki, ozdobiony na środku nazwą platformy streamingowej Microsoftu. Co ciekawe, gdy podczas zakupu użyjemy kodu promocyjnego Mixer zyskamy rabat rzędu 25%, zaś przesyłka zakupów za więcej niż 50 dolarów będzie darmowa.
Pod znakiem zapytania stoi jednak to, czy gadżety Mixera przyjmą się tak dobrze jak miało to miejsce w przypadku Twitcha – platforma ta jest bowiem dużo starsza i posiada zdecydowanie największą ilość fanów. Oczywiście z biegiem czasu może się to zmienić, bowiem użytkowników serwisu Microsoftu stale przybywa, głównie za sprawą intuicyjnej obsługi i przyjaznego designu.