Stosowanie ilustracji czy logotypów to część komunikacji wizualnej na linii producent-klient, ponieważ estetyczna grafika zwraca uwagę i zachęca do zakupu. Do tej idei sięgnął również Microsoft, który cały czas usprawnia działanie swojego sklepu z grami i aplikacjami. Na swoim blogu firma ogłosiła, że wprowadza nowe etykiety dla produktów w Sklepie Microsoft, mające działać na stronach internetowych.
Wprowadzenie nowych etykiet ma na celu usprawnienie promocji zasobów dostępnych w Sklepie na stronach internetowych, przez co deweloperzy będą mogli łatwiej reklamować swoje produkty. Nowe etykiety zawierają kilka ważnych elementów. Przede wszystkim jest to nazwa produktu, podstawowe logo oraz nazwa dewelopera, cena wraz z informacją o ewentualnej obniżce, oceny w formie gwiazdek wraz z liczbą wystawionych not, a w tle etykiety widoczna będzie dodatkowa grafika przedstawiająca produkt.
Co jest potrzebne, aby utworzyć taką etykietę i udostępnić ją na stronie internetowej? Microsoft udostępnił specjalny skrypt, który należy edytować pod kątem konkretnego produktu. Najważniejszy element to numer identyfikacyjny gry lub aplikacji w Sklepie Microsoft. Identyfikator produktu znajdziemy na jego karcie na stronie Sklepu w przeglądarce internetowej na samym końcu adresu - https://www.microsoft.com/pl-pl/store/p/fruit-ninja/9wzdncrfjcdr. Wewnątrz skryptu identyfikator należy umieścić w elementach class= oraz mspb. Cały skrypt dla przykładowego produktu powinien wyglądać tak jak poniżej.