Microsoft siódmą najbardziej wartościową marką 2013 roku

Microsoft siódmą najbardziej wartościową marką 2013 roku

Autor: Łukasz Klimkiewicz

Opublikowano: 5/21/2013, 4:25 PM

Liczba odsłon: 2959

Marka Microsoft została uznana za siódmą najbardziej wartościową marką w 2013 roku. W porównaniu do poprzedniego roku firma zalicza spadek i nadal znajduję się daleko w tyle za Apple, Google i IBM.

Ranking został sporządzony według bazy danych firm agencji BrandZ, a analizę przeprowadziły jedne z największych na świecie agencji marketingowych WPP oraz Millward Brown. Wyniki przedstawiają ogólną wartość finansową marki oraz opinie klientów czy kupują lub chcieliby kupić produkt danej firmy.

Liderem rankingu ponownie jest firma Apple wyceniana na 185 miliardów dolarów, która w porównaniu do poprzedniego roku zanotowała jedno procentowy wzrost. Drugie miejsce zajęło Google wyceniane na 114 miliardów dolarów, trzeci jest IBM o wartości 112 miliardów. Microsoft, który uplasował się na siódmej pozycji, jest wyceniany na 69 miliardów dolarów i w porównaniu do 2012 zaliczył spadek o aż dziewięć procent. Rok temu Microsoft zajmował piąte miejsce. Największy wzrost odnotował Samsung, który z pozycji 55 wskoczył na miejsce 30, a jego wartość wyceniona została na 21 miliardów dolarów.

Źródło: http://www.wpp.com/wpp/press/2013/may/21/apple-remains-no1-in-the-brandz-top-100-ranking-of-the-most-valuable-global-brands/

Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium
Warsztaty: Bezpieczna praca w chmurze z Microsoft 365 Business Premium

Wydarzenia