Microsoft sprecyzował zasady, na jakich udzielana będzie pomoc techniczna dla produktów tej firmy. Użytkownicy oprogramowania przeznaczonego dla przedsiębiorstw i twórców aplikacji mogą liczyć na pięcioletnie zainteresowanie giganta Redmond swym dziełem. Okres ten rozpoczyna się z dniem premiery danego narzędzia. Po upływie wspomnianego czasu klienci będą mogli wykupić dodatkowy, dwuletni "abonament" na pomoc techniczną, a towarzysząca jej witryna internetowa ma być aktywna przez co najmniej 8 lat.
Podobny system obsługi przygotowano również dla użytkowników popularnych aplikacji oraz sprzętu Microsoftu, przy czym nie będą oni mogli przedłużyć pięcioletniego okresu dostępu do pomocy.
Zdaniem pomysłodawców wspomnianego rozwiązania pomoże ono w planowaniu wydatków przez przedsiębiorstwa. Opisywany system jest obecnie prezentowany w brytyjskiej części witryny Microsoftu, jednak nie jest wykluczone, że pojawi się on również w pozostałych krajach.