Marek Kosycarz obejmie funkcję Dyrektora ds. Odpowiedzialności Społecznej w polskim oddziale Microsoft. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za rozwój, inicjowanie i koordynację działań w obszarze kreowania wizerunku firmy jako społecznie przyjaznej.
Marek Kosycarz dołączy do zespołu polskiego oddziału Microsoft 1 sierpnia br. Wcześniej pracował m.in. w agencji public relations Burson-Marsteller na stanowisku dyrektora działu Brand Practice, gdzie uczestniczył m.in. w projekcie wprowadzenia na rynek platformy handlu elektronicznego TPSA oraz w pracach dla takich klientów, jak Danone, Unilever i Citibank. Marek Kosycarz pracował także w agencji reklamowej Wunderman, gdzie zajmował się obsługą Pekao SA, SAP i HP oraz w British American Tobacco Polska SA, gdzie jako dyrektor ds. korporacyjnych i regulacyjnych był odpowiedzialny m.in. za działania CSR, komunikację wewnętrzną, dialog regulacyjny, a także pełnił funkcję rzecznika prasowego.
“Cieszę się, że będę mógł na nowym stanowisku wykorzystać dotychczasowe doświadczenia z zakresu budowania relacji z partnerami społecznymi. Do nowej pracy i nowych wyzwań podchodzę z dużym entuzjazmem i wierzę, że wraz z zespołem, z którym będę miał przyjemność pracować zaprezentujemy opinii publicznej szerokie spektrum działań, które Microsoft podejmuje w obszarze odpowiedzialności społecznej. Jestem przekonany, że spotkają się one z powszechnym uznaniem, a ich rezultaty przyniosą beneficjentom wymierne korzyści” – mówi Marek Kosycarz.
Marek Kosycarz ma 40 lat. Jest absolwentem Wydziału Mechaniki Precyzyjnej (obecnie Wydział Mechatroniki) Politechniki Warszawskiej. Posiada również dyplom MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Jego pasje to nurkowanie (posiada stopień nurkowy CMAS **) i żeglarstwo (stopień sternika jachtowego), trenuje również biegi maratońskie. Marek Kosycarz jest żonaty, ma dwie córki.