Jak poprowadzić prezentację PowerPoint?

Jak poprowadzić prezentację PowerPoint?

Autor: Amadeusz Labuda

Opublikowano: 6/30/2017, 12:00 AM

Liczba odsłon: 5146

Istotną funkcją, która dostępna jest w Skype dla firm, jest prowadzenie prezentacji programu PowerPoint. Okazuje się ona przydatna zwłaszcza wtedy, gdy nie wszyscy zaangażowani mogą stawić się na miejscu spotkania. Co istotne, użytkownicy nanosić mogą podczas tego typu konferencji własne modyfikacje (widoczne dla wszystkich) na przedstawione slajdy, dzięki czemu przed użytkownikami otwierają się nowe możliwości interakcji.

  1. W celu rozpoczęcia prezentacji rozpoczynamy połączenie z wybranymi użytkownikami.
  2. Po kliknięciu przycisku przedstawiającego monitor wybrać należy opcję Udostępnij pliki programu PowerPoint, a następnie interesujący nas, wcześniej utworzony plik programu PowerPoint.
  3. Gdy plik zostanie załadowany, automatycznie rozpocznie się odtwarzanie prezentacji multimedialnej.
  4. Aby zakończyć pokaz, należy wybrać przycisk znajdujący się na górze, opisany jako Zatrzymaj udostępnianie.

Prezentacja PowerPoint w Skype dla firm

Nieco poniżej ekranu prezentacji znajdziemy cztery dodatkowe przyciski: dwie strzałki, odpowiedzialne za przewijanie slajdów, przycisk wyświetlający/chowający miniatury slajdów oraz przycisk wyświetlający notatki dodane na etapie edycji prezentacji. Dodatkowo na polu wyświetlanej prezentacji znajduje się ikona flamastra, dzięki której zarówno prowadzący, jak i uczestnicy mogą dokonywać prostej edycji wybranego slajdu.

Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży
Jak wykorzystać Copilot w codziennej pracy? Kurs w przedsprzedaży

Wydarzenia